Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie?
Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to:
1. Selekcja
2. Systematyka
3. Sprzątanie
4. Standaryzacja
5. Samodyscyplina
Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s.
...
W dobie panującego wirusa SASR CoV-2 teleporady to preferowana forma kontaktu z lekarzem i pożądana zarówno przez pacjenta, jak i lekarzy. Poinformowanie pacjenta podczas teleporady, czy konieczna jest osobista wizyta u lekarza, zapewnienie poufności i bezpieczeństwa podczas przesyłania cyfrowej dokumentacji medycznej, a także odpowiednie potwierdzenie tożsamości rozmówcy to najważniejsze zasady związane...
Rejestracja to pierwsze miejsce, z którym ma kontakt pacjent zwracający się o pomoc. To od sposobu organizacji pracy rejestracji, jakości obsługi i nastawienia osób tam zatrudnionych zależy wizerunek przychodni, budowany na wrażeniach pacjenta. Warto zatem wdrożyć taki system pracy w rejestracji, który umożliwi sprawne zarządzanie zadaniami jednostki. W e-booku omówiono ważne zagadnienia prawne, istotne...
Poradnik z CD „ Kontrole PIP, ZUS i US w ochronie zdrowia w 2020 r. Praktyczne porady i wskazówki ” zawiera najważniejsze porady ekspertów związane z kontrolami inspekcji pracy, ZUS i US, a także wskazówki, jak sprawnie wdrożyć nowe przepisy i zidentyfikować zagrożenia.
Materiały podzielone na trzy części: Przygotowanie do kontroli, Przebieg i sposoby kontroli oraz Kary i konsekwencje...
Książka w bardzo przystępny sposób przybliża zagadnienia regulowane nową ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W publikacji każdy zainteresowany podmiot - biuro rachunkowe, biegły rewident, dorada podatkowy - znajdzie przykładową procedurę, jaką należy wdrożyć, aby uniknąć odpowiedzialności karnej związanej z praniem pieniędzy przez klientów biura....
Jednostkom samorządu terytorialnego, które muszą scentralizować rozliczenia VAT, problem sprawia nie tylko przeprowadzenie tego procesu, lecz także rozliczanie VAT po połączeniu.
Informacje na ten temat JST znajdą w naszej publikacji, w której m.in. wyjaśniamy, jak:
- prowadzić dokumentację po centralizacji: faktury, ewidencja VAT, kasy rejestrujące,
- rozliczać sprzedaż oraz dotacje wewnątrz jednostki,
-...
Co sprawia, że dana osoba zdobywa majątek? Być może to kwestia szczęścia, może zadecydowała o tym inteligencja, być może kluczem było najlepsze wykształcenie, a może po prostu chodzi o relacje z właściwymi ludźmi. Z drugiej strony każdy z nas zna kogoś, kto z pewnością zasługuje na duże pieniądze, a ich nie posiada. Prawdziwych bogaczy jest niewielu. A tych, którzy samodzielnie, wyłącznie własnym wysiłkiem,...
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.
Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale...
Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i...