Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

4M

klienta

  • Legendarna obsługa Klienta - ebook

    Data dostępności: 23.04.2016

    Data publikacji: 22.04.2016

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 26,90 24,21 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej - audiobook

    Data dostępności: 11.10.2022

    Data publikacji: 11.10.2022

    Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - audiobook

    Data dostępności: 22.07.2024

    Data publikacji: 22.07.2024

    Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo ? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 30.05.2020

    Data publikacji: 30.05.2020

    Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Kelnerki, barmani, wodzireje. Jak obsługiwaliśmy klienta w PRL - ebook

    Data dostępności: 13.11.2024

    Data publikacji: 13.11.2024

    To, co najciekawsze, zazwyczaj dzieje się na zapleczu. Kim była kalkulatorka? Do jakiego warszawskiego lokalu można było się dostać tylko windą? Jak wyglądały dancingi i jak wodzirej „podkręcał” zabawę? Gdzie odbyła się pierwsza dyskoteka, a gdzie striptiz? Czy w barach mlecznych sztućce - jak u Barei - były na łańcuchach? Jak można było zostać dyskdżokejem i skąd brało się płyty? Kto...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 51,90 46,71 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
  • SPIN SELLING - ebook

    Data dostępności: 15.03.2024

    Data publikacji: 15.03.2024

    SPIN® to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 lat Neil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizował ponad 35 tysięcy rozmów...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 119,00 107,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów - ebook

    Data dostępności: 24.04.2024

    Data publikacji: 24.04.2024

    Odkryj sekrety sprzedaży w mediach społecznościowych z e-bookiem Sprzedaż przez InstaStory: 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak efektywnie wykorzystać InstaStory do rozwijania Twojego biznesu? „Sprzedaż przez Instastory” to esencja wiedzy, którą zgromadziłam, praktykując i analizując efektywność różnorodnych strategii sprzedażowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 99,00 89,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów - ebook

    Data dostępności: 29.03.2024

    Data publikacji: 29.03.2024

    DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 74,90 67,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Handlowanie to gra - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Handlowanie to gra - audiobook

    Data dostępności: 22.05.2023

    Data publikacji: 22.05.2023

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 69,00 62,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook

    Data dostępności: 05.10.2017

    Data publikacji: 05.10.2017

    " Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Sport
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Wysokie Obcasy Extra
  7. 7.Cienie pośród mroku
  8. 8.Błękitna godzina
  9. 9.Królowa lodu
  10. 10.Cienie pośród mroku

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Do Rzeczy Historia
  7. 7.Przegląd Sportowy
  8. 8.Polityka
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Gazeta Wyborcza - Warszawa