Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

4M

  • 4M
  • komunikacji

komunikacji

  • Funkcje komunikacji niewerbalnej w interakcji mówcy i tłumacza - ebook

    Data dostępności: 24.07.2013

    Data publikacji: 01.01.2013

    Jest to pierwsza polska książka poświęcona roli gestu w tłumaczeniu ustnym. (...) z pewnością zaciekawi szerokie kręgi odbiorców i przyda się lingwistom, tłumaczom, neofilologom, badaczom gestów, psychologom, studentom filologii obcych oraz wszystkim innym, zainteresowanym rolą środków niewerbalnych w procesie komunikacji.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,00 12,60 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami - audiobook

    Data dostępności: 02.11.2021

    Data publikacji: 02.11.2021

    Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji - audiobook

    Data dostępności: 05.03.2021

    Data publikacji: 05.03.2021

    Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto - ebook

    Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto - ebook

    Data dostępności: 28.07.2022

    Data publikacji: 28.07.2022

    Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,00 12,60 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak mówić, by nas słuchano. Psychologia pozytywnej komunikacji - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak mówić, by nas słuchano. Psychologia pozytywnej komunikacji - audiobook

    Data dostępności: 02.08.2020

    Data publikacji: 02.08.2020

    Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego, Iwona Majewska-Opiełka, tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat skutecznej komunikacji. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę słuchacza na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,95 26,96 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce, sierpień 1980-13 grudnia 1981 - ebook

    Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce, sierpień 1980-13 grudnia 1981 - ebook

    Data dostępności: 19.08.2023

    Data publikacji: 19.08.2023

    Jerzy Mikułowski Pomorski, Obraz kryzysu komunikowania masowego PRL odczytany po ćwierci wieku Walery Pisarek, Słowo wstępne Walery Pisarek, Wstęp I. Przemiany świadomości społeczeństwa polskiego II. Zainteresowania społeczne a sposoby ich zaspokajania III. Postawy wobec mediów IV. Selekcja odbiorcza mediów V. Prasa jako informator i komentator bieżących wydarzeń VI. Rynek informacji prasowo-radiowo-telewizyjnej VII....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 10,00 9,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu - audiobook

    Data dostępności: 30.03.2023

    Data publikacji: 30.03.2023

    Kompetencje merytoryczne są niezwykle ważne, jednak niemal zawsze o sukcesie decyduje zdolność komunikowania się z ludźmi i przekonywania ich do swych racji. Właśnie ta magiczna umiejętność, dzięki której można się stać osobą lubianą, popularną i skutecznie nakłaniającą innych do przyjęcia jej punktu widzenia, przyczyniła się do powstania fortun czy imponujących karier, również politycznych. Oznacza...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Strategia komunikacji w social mediach - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Strategia komunikacji w social mediach - audiobook

    Data dostępności: 20.09.2022

    Data publikacji: 20.09.2022

    Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Problemy mediów i komunikacji społecznej - uwarunkowania polskie i ukraińskie - ebook

    Data dostępności: 15.05.2016

    Data publikacji: 15.05.2016

    Prezentowana publikacja jest efektem współpracy medioznawców, kulturoznawców i politologów reprezentujących Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki. Zawarte w niej artykuły odnoszą się do pojemnej znaczeniowo komunikacji społecznej, stanowią bowiem efekt zainteresowań badaczy związanych z naukami o mediach, aktywnych dydaktycznie na dziennikarskich...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,80 47,52 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - audiobook

    Data dostępności: 18.04.2023

    Data publikacji: 18.04.2023

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Super Express
  3. 3.Sport
  4. 4.Życie na gorąco
  5. 5.Gazeta Podatkowa
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Dziennik Gazeta Prawna
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Polityka
  10. 10.Viva

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Przegląd Sportowy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.NIE
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Polityka