Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

4M

  • 4M
  • marketingu

marketingu

  • Biblia content marketingu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Biblia content marketingu - audiobook

    Data dostępności: 29.05.2023

    Data publikacji: 29.05.2023

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Jak zostać mistrzem marketingu - ebook

    Data dostępności: 12.09.2011

    Data publikacji: 30.06.2011

    Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 20,00 18,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - ebook

    Data dostępności: 13.01.2017

    Data publikacji: 10.02.2016

    Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,00 17,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Encyklopedyczne podstawy marketingu - ebook

    Data dostępności: 05.06.2012

    Data publikacji: 01.01.2009

    W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook

    Data dostępności: 29.04.2022

    Data publikacji: 29.04.2022

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,90 71,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 17.05.2021

    Data publikacji: 17.05.2021

    Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 31,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone - audiobook

    Data dostępności: 30.04.2024

    Data publikacji: 30.04.2024

    Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - audiobook

    Data dostępności: 18.04.2023

    Data publikacji: 18.04.2023

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży - ebook

    Data dostępności: 13.03.2023

    Data publikacji: 13.03.2023

    Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Data dostępności: 15.01.2020

    Data publikacji: 15.01.2020

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Sport
  3. 3.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  4. 4.Przegląd Sportowy
  5. 5.Dziennik Gazeta Prawna
  6. 6.Wysokie Obcasy Extra
  7. 7.Cienie pośród mroku
  8. 8.Błękitna godzina
  9. 9.Królowa lodu
  10. 10.Cienie pośród mroku

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Polityka
  8. 8.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.NIE