Polski miesięcznik poświęcony tematyce gier komputerowych, ich historii i związanych z nimi zjawiskach kulturowych. Publikuje teksty o rynku gier komputerowych, wywiady z ich twórcami i wydawcami, recenzje, relacje z targów i imprez branżowych.
Magazyn adresowany do czytelników, którzy są gotowi zapłacić za ekskluzywne i jakościowe treści. Gwarantuje dotarcie do atrakcyjnych grup odbiorców: młodzieży...
Wyjątkowy album, opisujący sześć lat z życia Michała „Śledzia” Śledzińskiego - jednego z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych twórców komiksowych, autora i artysty, gracza i ojca. Uzupełniony o crossover, którego nikt się nie spodziewał, ale każdy potrzebował - Komiks dla Pixela x Osiedle Swoboda. 18-stronicowy epizod, w którym Niedźwiedź i Smutny spotykają mistrza gry w Komumony -...
"
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo.
W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske - człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a...
"Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego. Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji....