Dojrzała modlitwa cechuje się ciągłością. W istocie modlący się nigdy nie kończy swojej modlitwy. Jest w nim trwałe odniesienie do Boga, nawet jeśli nie wypowiada słów na głos lub w myśli.
Biblijne wezwanie do modlitwy ciągłej obejmują wszystkie rodzaje modlitwy: uwielbienie, dziękczynienie, przebłaganie i prośbę.
Kształtująca się w pierwszych wiekach tradycja monastyczna stworzyła przebogatą...
Pamiętaj, by nie oddalać się od brzegu… - to ostatnie słowa, jakie słyszy od ojca czternastoletni Białowłosy. Choć nie przeszedł jeszcze rytuału wprowadzenia w dorosłe życie - odbywającego się w pieczarze Posejdona - musi samotnie wypłynąć na otwarte morze na połów ryb, które złoży jako daninę królowi Troi. W czasie wyprawy rozpętuje się burza, zaś młody żeglarz trafia na pokład kupieckiego...
Pierwsza część duchowego pakietu. Trzy konferencje na temat Credo - Wyznania wiary, zawartych w nim wartości i zasad stanowiących mapę, do której możemy się odnosić w codziennym życiu.
Credo - „Wierzę w jednego Boga…” - to pierwsza część cyklu konferencji audio, w których ks. Michał Olszewski SCJ przypomina o wadze i znaczeniu każdego ze słów Wyznania wiary.
Słowa Credo, które...
"FISZKI audio - niemiecki - Czasowniki dla początkujących" polecamy zarówno jako samodzielny kurs , jak i uzupełnienie tytułów Słownictwo 1 i Słownictwo 2 (poziom A1/A2).
Tytuł zawiera 500 haseł (wraz z przykładami użycia) i obejmuje 4 zagadnienia: odmiana czasowników w czasie teraźniejszym, formy podstawowe czasowników - Infinitiv, Imperfekt, Perfekt, rekcja czasownika, zwroty.
Ponad godzina wyraźnych...
„Stanisław Stomma to nie tylko polityk, jeden z najwybitniejszych przedstawicieli środowiska polskich intelektualistów katolickich, ale także bardzo aktywny publicysta, który zadebiutował już w 1931 r. na łamach wileńskiego „Słowa” i tworzył do początku XXI w. Jego publicystyka ma charakter ponadczasowy; bazując na historii Polski i uniwersalnych wartościach, jest użyteczna zarówno...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....