Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

4M

  • 4M
  • strategie marketingowe

strategie marketingowe

  • Marketing. Teoria i przykłady - ebook

    Data dostępności: 28.05.2012

    Data publikacji: 01.01.2010

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 55,00 49,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Marketing - zagadnienia podstawowe - ebook

    Data dostępności: 16.05.2008

    Data publikacji: 01.01.2006

    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,32 35,39 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

    Data dostępności: 16.05.2014

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 31,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zarządzanie nieruchomościami handlowymi - ebook

    Data dostępności: 30.05.2014

    Data publikacji: 30.05.2014

    Fachowy poradnik dotyczący zarządzania m.in.centrami handlowymi. Znani praktycy zawarli w książce niezbędne informacje konieczne do efektywnego zarządzania obiektami handlowymi. Ponadto zwracają uwagę na współczesne trendy w zakresie tworzenia centrów handlowych, ich roli w przestrzeni miejskiej, a także kreowania nowych przestrzeni publicznych. Autorzy podają przykłady ze świata oraz dzielą się swoimi...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 53,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Beauty is my business - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Beauty is my business - audiobook

    Data dostępności: 26.06.2024

    Data publikacji: 26.06.2024

    Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 69,99 62,99 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Kino epoki nowofalowej. Historia kina, tom 3 - ebook

    Data dostępności: 14.04.2020

    Data publikacji: 14.04.2020

    Z jednej strony - filmy wielkich autorów, z drugiej - pierwsze blockbustery. Ogarniające kolejne kraje “nowe fale”, kontestacja, wschodzące kinematografie tzw. Trzeciego Świata, artystyczny awans filmu animowanego i dokumentalnego - i nowatorskie strategie dystrybucyjno-marketingowe hollywoodzkich wytwórni, sukcesywnie wchłanianych przez konglomeraty medialno-biznesowe. Takie były dwie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 30,00 27,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski - ebook

    Data dostępności: 27.10.2017

    Data publikacji: 27.10.2017

    "Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 69,90 62,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • MBA w dziesięć dni - ebook

    Data dostępności: 04.08.2023

    Data publikacji: 04.08.2023

    Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amery-kańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wy-maga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzy-skania dyplomu MBA. Nowe,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 69,90 62,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing 5.0. Technologie Next Tech - ebook

    Data dostępności: 01.10.2021

    Data publikacji: 01.10.2021

    Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zarządzanie działalnością innowacyjną - ebook

    Data dostępności: 19.08.2013

    Data publikacji: 01.01.2013

    Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy”. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogłaby pełnić rolę...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,00 71,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Sport
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Wysokie Obcasy Extra
  7. 7.Cienie pośród mroku
  8. 8.Błękitna godzina
  9. 9.Królowa lodu
  10. 10.Cienie pośród mroku

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Do Rzeczy Historia
  7. 7.Przegląd Sportowy
  8. 8.Polityka
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Gazeta Wyborcza - Warszawa