Marcel Duchamp (1887-1968) „naprawdę zranił wiele osób” - zauważył kiedyś Pontus Hultén. Niespodziewanie - a może właśnie dlatego - Duchamp stał się najbardziej wpływowym artystą XX wieku. Jego procedury (często wymagające ascezy) wyrażalne są w czasownikach: miniaturyzować, umykać, podróżować, stawać-się-niedostrzegalnym. Jego atrybuty - wyrażalne w rzeczownikach - to m.in.: walizka,...
Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych...
Nie trać gruntu pod nogami, kiedy życie cię przytłacza!
Czy stres zbyt często utrudnia ci życie, powoduje wypalenie i odbiera radość? Czy masz skłonności do popadania z obsesję, nadmiernego rozmyślania o wyzwaniach i przeciwnościach? Dowiedz się, jak na co dzień uporać się z intensywnymi emocjami i trudnymi sytuacjami. Jak zaakceptować to, co czujesz, i pójść naprzód. Jak radzić sobie ze stresem...
WHITE NOISE: A strategy game for Diplomats in a new era of competition
WHITE NOISE is a revolutionary strategy game designed to equip diplomats and foreign service personnel with the skills they need to succeed in today’s complex and challenging 21st century world.
This innovative game goes beyond traditional war games to include a critical information operations component. Players will gain...