Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

4M

Marketing w praktyce - ebook

18,99 17,09 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Mirko Düssel 

26.04.2013

11.05.2009

polski

440

BC Edukacja

978-83-7802-040-0

Opis:

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych.

Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych:

  • Podstawy (typ myślenia, klient, proces marketingow)
  • Analiza (badania rynku, informacja, trendy), Taktyka (Marketing mix)
  • Zarządzanie
  • Materiały pomocnicze.

Ta książka, napisana z mysla o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuej dogłebną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazywanie wiedzy, lecz także - a nawet przede wszystkim - budowanie kompetencji w działaniu.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Marketing w praktyce - ebook
Forma zakupuCena

Marketing w praktyce - ebook

18,99 17,09 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane