Nie rodzisz się liderem – liderem się stajesz
Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider. Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy — taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko.
Program liderski Agi Szóstek pomoże ci:
- zrozumieć, jakim liderem chcesz być
- eksperymentować w poszukiwaniu dopasowanego do ciebie sposobu działania
- odnaleźć najlepszą wersję siebie
- przewodzić z wizją
- określić swój rytm
- poszerzyć punkt widzenia
- zapracować na zaufanie
- działać odważnie
- budować trwałe relacje
- podejmować trafne decyzje
- być wpływowym liderem
- osiągnąć przywódcze wabi-sabi
„Ta książka to transformacja podana na tacy. Aga umiejętnie wykorzystuje zasady projektowania i przedstawia szczegółowy proces stawania się autentycznym i skutecznym liderem. Nie ma jednego konkretnego modelu, Aga pozwala każdemu ukształtować własne podejście do przywództwa. Znajdziesz tu jasny, uporządkowany i celowy proces – trzymaj się go, a z pewnością dostrzeżesz efekty. Książka jest genialna, jednak jej największym atutem jest oferowane czytelnikowi doświadczenie transformacji”.
− dr Mat Duerden, współautor książki Designing Experiences
„Przywództwo to jedna z najczęściej omawianych i najmniej zrozumiałych dziedzin naszych czasów. Możesz przeczytać na ten temat tysiące książek, ale możesz również przejść ten 12-tygodniowy kurs. Zakończysz go odmieniony i skupisz się na tym, co jest naprawdę ważne”.
− Carola Verschoor, autorka książek Change Ahead oraz The Infinite Double Diamond Cards
Dr Aga Szóstek jest strateżką doświadczeń i autorką książki Strategia Umami. Pomaga liderom i firmom w pełnym wykorzystywaniu ich potencjału. Swoim podejściem inspiruje wiele organizacji do tego, by wyróżniać się na rynku dzięki doświadczeniom. Jest współzałożycielką World Experience Organization oraz współprowadzącą podcast „Catching the Next Wave”. Pracowała m.in. z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange. Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.