Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

4M

  • 4M
  • handlowiec

handlowiec

  • Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 27.08.2018

    Data publikacji: 27.08.2018

    Mocno stań na obu handlowych nogach! Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem - potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami - oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy - audiobook

    Data dostępności: 26.07.2022

    Data publikacji: 26.07.2022

    Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Składniki Twojego sukcesu - ebook

    Data dostępności: 16.01.2017

    Data publikacji: 01.10.2014

    Piotr Stawiński to świetny handlowiec i wieloletni menadżer, od kilkunastu lat zarządzający zespołem kilkudziesięciu osób. W swojej książce poddaje osądowi zgromadzone przez lata doświadczenia, weryfikuje poglądy, snuje refleksje i wyciąga wnioski. Czyni to, aby podzielić się własną wiedzą z czytelnikiem pragnącym odnieść sukces zawodowy. W siedemnastu niezbyt długich rozdziałach przedstawia mnóstwo...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,00 21,60 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować  - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować - audiobook

    Data dostępności: 30.11.2023

    Data publikacji: 30.11.2023

    Nauka pływania w oceanie nieskończonych możliwości Handlowiec i rekin mają ze sobą wiele wspólnego. Rekin to bardzo stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów świata - najprawdopodobniej zaistniał w momencie, w którym pierwszy wytwórca postanowił wymienić swój towar na coś innego. Łup myśliwego, poradę szamana, pole sąsiada....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

    Data dostępności: 12.04.2022

    Data publikacji: 12.04.2022

    Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 57,00 51,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook

    Data dostępności: 05.10.2017

    Data publikacji: 05.10.2017

    " Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Sekrety wielkich handlowców - ebook

    Data dostępności: 12.09.2011

    Data publikacji: 30.06.2011

    Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 20,00 18,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny - ebook

    Data dostępności: 07.11.2022

    Data publikacji: 07.11.2022

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny - audiobook

    Data dostępności: 07.11.2022

    Data publikacji: 07.11.2022

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - audiobook

    Data dostępności: 17.12.2019

    Data publikacji: 17.12.2019

    Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe pro dukty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Gazeta Podatkowa
  3. 3.Super Express
  4. 4.Przegląd Sportowy
  5. 5.Sport
  6. 6.Dziennik Gazeta Prawna
  7. 7.Życie na gorąco
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Polityka
  10. 10.Viva

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.NIE
  10. 10.Polityka