"Nasze życie jest tym, co zeń uczynią nasze myśli".
Marek Aureliusz
Postrzeganie, czyli jak spojrzeć na przeszkodę, żeby dostrzec ciekawe wyzwanie
Działanie, czyli co zrobić, żeby podejść do problemy bez lęku i skutecznie go pokonać
Wola, czyli dlaczego spokój i wytrwałość są kluczem do sukcesu
Pokonywanie przeszkód, które stają nam na drodze, bywa frustrujące. Jeśli przeszkody...
„Nasze życie jest tym, co zeń uczynią nasze myśli”.
Marek Aureliusz
Postrzeganie, czyli jak spojrzeć na przeszkodę, żeby dostrzec ciekawe wyzwanie
Działanie, czyli co zrobić, żeby podejść do problemy bez lęku i skutecznie go pokonać
Wola, czyli dlaczego spokój i wytrwałość są kluczem do sukcesu
Pokonywanie przeszkód , które stają nam na drodze, bywa frustrujące. Jeśli przeszkody...
Książka roku 2018 według NPR!
Rzecz o tym, jak działa współczesna władza - niezwykła opowieść, którą New York Times uznał za "niesamowicie wciągającą", a The Sunday Times określił jako "porywającą... niesamowitą współczesną historię medialną, którą świetnie się czyta". Przeczytaj książkę, o której wszyscy mówią!
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu...
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali
Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...