POCZĄTEK NOWEGO ŻYCIA... CZY ZNAJDZIE SIĘ W NIM MIEJSCE NA MIŁOŚĆ?
W liceum plastycznym, w którym uczy się Ania, pojawia się nowy nauczyciel matematyki. Niezwykle przystojny, a zarazem bardzo wymagający i o paskudnym charakterze. Uczniowie z miejsca nazywają go Potworem. Dla Ani miniony rok był szczególnie trudny. Teraz, kiedy wydawało się, że powoli odzyskuje spokój, uderzają w nią kolejne wydarzenia....
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że:
- W Polsce smartfon posiada więcej...
Książka ze źródłami oraz propozycje ćwiczeń to pomoc dydaktyczna dla nauczycieli i uczniów, którzy podejmują tę problematykę na lekcjach przedmiotów humanistycznych.
Wybór źródeł do nauczania o zagładzie Żydów na okupowanych ziemiach polskich to pomoc dydaktyczna dla nauczycieli i uczniów, którzy podejmują tę problematykę na lekcjach przedmiotów humanistycznych. Wobec rosnącego zainteresowania...
Charakterystyka profesora Dmuchawca. Wypracowanie stanowi charakterystykę profesora Dmuchawca, bohatera występującego w powieści Małgorzaty Musierowicz pod tytułem Opium w rosole . Profesor był potarganym, siwym mężczyzną o niezwykle łagodnym usposobieniu. Był dziadkiem Janki Krechowicz i byłym nauczycielem w poznańskim liceum. Był sympatycznym człowiekiem i wspaniałym nauczycielem. Uczniowie cenili...
Opis pustelni księdza Siennickiego. Wypracowanie stanowi opis i charakterystykę Pustelni księdza Siennickiego, który jest jednym z bohaterów książki W. Gomulickiego zatytułowanej Wspomnienia niebieskiego mundurka . Pustelnia to niezwykłe i tajemnicze miejsce, w którym najchętniej i najczęściej przebywa ksiądz Siennicki. Jest to miejsce niedostępne dla uczniów i zwykłych ludzi. Aby się tam dostać, uczniowie...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...