Dzięki stosowaniu afirmacji wpływasz na swoją świadomość i kierujesz ją w pożądanym kierunku. Twoja Podświadomość działa zgodnie z przekonaniami, które ma w sobie.
Dzięki tym nagraniom ukształtujesz w swojej Podświadomości dobre przekonania odnoszące się do Twojej dobrej jazdy samochodem i jest tylko kwestią czasu, kiedy zaczniesz działać zgodnie z nimi.
W zestawie dwa nagrania : do słuchania w czasie...
Dzięki stosowaniu afirmacji wpływasz na swoją świadomość i kierujesz ją w pożądanym kierunku. Twoja Podświadomość działa zgodnie z przekonaniami, które ma w sobie.
Dzięki tym nagraniom ukształtujesz w swojej Podświadomości dobre przekonania odnoszące się do Twojej dobrej jazdy samochodem i jest tylko kwestią czasu, kiedy zaczniesz działać zgodnie z nimi.
W zestawie dwa nagrania : do słuchania w czasie...
XXI wiek wszystkich strachów
W roku 1989 pożegnaliśmy komunizm i - nie wiedząc wtedy jeszcze o tym - powitaliśmy niepewność jutra. Zniknęły gwarancje zatrudnienia, jako społeczeństwo odbyliśmy przyspieszony kurs ekonomicznej samodzielności. Do NATO wkraczaliśmy z kilkunastoprocentowym bezrobociem i wielką rzeszą ludzi żyjących poniżej progu ubóstwa, ale gdzieś na niezbyt odległym horyzoncie pojawiła...
Nie tylko o fotografii to książka-spotkanie, a dokładnie trzydzieści sześć spotkań oraz godziny rozmów przeprowadzonych na przestrzeni czterech dekad.
I choć to książka „nie tylko o fotografii”, to właśnie fenomen tego medium stanowi stały punkt odniesienia dla Jerzego Olka i jego rozmówców.
Zebrane w jednej publikacji teksty, sięgające lat siedemdziesiątych, dają unikatowy wgląd w dynamicznie...
Najmłodsza Polka z Koroną Ziemi!
Wszystko zaczęło się w 2011 roku - Miłka Raulin , mając już na koncie zdobyty Mont Blanc, postanowiła wspiąć się na wszystkie najwyższe wierzchołki kontynentów. Tak powstał projekt "Siła marzeń - Korona Ziemi" , który Miłka realizowała konsekwentnie przez siedem lat. 22 maja 2018 roku ukończyła swój plan, gdy stanęła na szczycie Mount Everestu.
"Gorąco wierzę,...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....