Tytuł adresowany do kadry zarządzającej, specjalistów HR.
Miesięcznik Personel i Zarządzanie to jedyne profesjonalne czasopismo na rynku, które pomaga zarządzać zespołem poprzez dobór odpowiedniej metody kierowania ludźmi. Czasopismo porusza nie tylko tematy dotyczące HRM, ale również związane z budowaniem odpowiedniej strategii rozwoju dla firmy.
Na przykładach zaczerpniętych z życia radzi, jak...
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług.
Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług.
Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...
Zdobądź wiedzę, dzięki której każdy twój projekt będzie efektywny! Dowiedz się, jak dobierać sposób działania specjalnie do swoich potrzeb. Poznaj wypróbowane sposoby na skuteczne wyznaczanie celów, zarządzanie czasem oraz właściwą ocenę ryzyka. Odkryj innowacyjną metodę zarządzania projektami, która czerpie ze znanych metodyk typu PMBOK, PRINCE2 czy SCRUM. Zaplanuj i zrealizuj projekt, który zakończy...
Fachowy poradnik dla osób zarządzających rejestracjami w placówkach medycznych.
Omawia w praktyczny sposób najpotrzebniejszych zagadnienia prawne dotyczące organizacji pracy rejestracji i wskazówki dotyczące zarządzania personelem. Podpowiada, jak rozwiązywać problemy najczęściej pojawiające się podczas obsługi pacjentów.
Niezbędnik, który wesprze każdego profesjonalnego kierownika rejestracji medycznej...
W książce uzasadniam hipotezę o stałym procesie integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki. Właśnie we współczesnych systemach zarządzania, nasyconych informatyką, realizuje się podstawowa definicja Mihajla D. Mesarowica, że system to zbiór elementów i relacji zachodzących między nimi. Logika prezentacji jest następująca.
Całość materiału podzielono na pięć, wzajemnie się przenikających,...
To są „Ćwiczenia” do podstawowego i obowiązkowego dla wszystkich studentów uczelni biznesowych przedmiotu/wykładu „Podstawy teorii organizacji i zarządzania”.
Ten przedmiot jest wykładany na I roku wszystkich studiów z dziedziny biznesu i musi go zaliczyć każdy student.
To jest NOWE WYDANIE „Ćwiczeń” wydanych w 2005 r. przez wówczas jeszcze istniejące wydawnictwo...
Fachowy poradnik dotyczący zarządzania m.in.centrami handlowymi. Znani praktycy zawarli w książce niezbędne informacje konieczne do efektywnego zarządzania obiektami handlowymi. Ponadto zwracają uwagę na współczesne trendy w zakresie tworzenia centrów handlowych, ich roli w przestrzeni miejskiej, a także kreowania nowych przestrzeni publicznych. Autorzy podają przykłady ze świata oraz dzielą się swoimi...
Książka ta ma za zadanie pokazać w sposób chronologiczny wszystkie etapy realizacji projektów:
od planowania wstępnego do planu struktury i zatwierdzenia projektu,
sporządzenia planu szczegółowego, planu wykorzystania zasobów, kosztorysu, kontroli jakości i oceny ryzyka związanego z projektem,
podziału i delegowania obowiązków, planu i tematyki spotkań kontrolnych, kontrolingu finansowego.
Autor...
Obyś prowadził wyłącznie nudne projekty!
"Mój pierwszy własny projekt" - to brzmi ekscytująco, a niekoniecznie powinno. Każda organizacja dąży do tego, aby środowisko, w którym prowadzi się projekty, było tak przewidywalne, jak to tylko możliwe. W dążeniu do biznesowego celu chodzi bowiem o to, by dotrzymywać prognoz kosztów i terminów, w stu procentach realizować plany sprzedażowe, utrzymywać jakość...