#21/2024
W nowym numerze między innymi:
Czy wszystko gra w jesieni życia? O Domu Muzyka Seniora pisze Olga Fibak. Jakub Kukla rozmawia z Natalie Dessay i Krzysztofem Jakowiczem. O emeryturze z instrumentem pisze Barbara Rogala.
Relacje z festiwali: Warszawska Jesień, Festiwal im. Tadeusza Bairda, Open Source Art Festival, Szalone Dni Muzyki oraz inauguracji sezonu m.in. Filharmonii Narodowej, Sinfonietty Cracovii i in, oraz ze spektakli: „Flis” w Poznaniu, „Meduza” Rożyckego w Bytomiu oraz „Madama Butterfly” w Antwerpii.
W korespondencji zagranicznej Aya Al Azab pisze o arabskiej muzyce popularnej.
Recenzje płyt: nowe nagrania „Czterech pór roku” Vivaldiego, Elgar według McCreesha, organowe nowości i niespodzianki, koncerty fortepianowe Henselta i Bronsarta, koncerty skrzypcowe Bernsteina i Williamsa, a także książki: „Futuromania: Electronic Dreams, Desiring Machines and Tomorrow’s Music Today” Simona Reynoldsa, „Streamforms” Dominika Karskiego.
O związkach kompozytorów z wolnomularzami pisze Amelia Bach. Na nowy odcinek cyklu „Tajne/Muzyczne” zaprasza Danuta Gwizdalanka.
Nowy artykuł cyklu „Wydział Instrumentalny” proponuje Aleksander Mocek.