Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

4M

  • 4M
  • zastosowanie

zastosowanie

  • Środki trwałe w jednostkach sektora publicznego - ebook

    Data dostępności: 03.07.2019

    Data publikacji: 03.07.2019

    W publikacji przedstawiono zasady nabywania, zbywania, likwidacji, amortyzowania i umarzania oraz dokumentowania środków trwałych, a także ujmowania tych operacji w księgach rachunkowych. Uwzględniono przy tym postanowienia KSR 11 oraz najnowszego Stanowiska KSR w sprawie użytkowania wieczystego. Całość ilustrują liczne przykłady z praktyki. W części I i II omówione są zagadnienia będące przedmiotem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 87,20 78,48 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Gospodarka oparta na wiedzy - ebook

    Data dostępności: 15.05.2016

    Data publikacji: 15.05.2016

    Zasadniczą różnicą między nową ekonomią a ekonomią klasyczną (operującą kategorią trzech czynników wytwórczych - praca, ziemia, kapitał) jest założenie, że wiedza jest podstawowym czynnikiem wytwórczym w sensie jej decydowania o sposobie racjonalnego wykorzystania podstawowych czynników wytwórczych [Cytaty Miles.pl]. Monografia naukowa pt: „Gospodarka oparta na wiedzy” została stworzona...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 30,25 27,23 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Prawo Analogii - Krąg Przyjmowania i Dawania - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Prawo Analogii - Krąg Przyjmowania i Dawania - audiobook

    Data dostępności: 24.02.2014

    Data publikacji: 01.01.2014

    Prawo Analogii opisuje sposób postrzegania Świata rozciągający się "pionowo" w stosunku do Prawa Przyczyny i Skutku. Prawo Przyczyny i Skutku jest domeną lewej półkuli mózgowej i jest związane z logicznym myśleniem, analizą i czasem. Prawo Analogii jest związane z prawą półkulą, syntezą i jest do zastosowania w różnych dziedzinach życia. To Prawo Analogii mówi, że "małe odbija się w dużym", że "jak...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,70 17,73 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Zagłębie Staropolskie. Miniprzewodnik - ebook

    Data dostępności: 31.07.2012

    Data publikacji: 19.06.2012

    Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji turystycznych i (najważniejsze dla turysty) informacje praktyczne: co warto zobaczyć, gdzie szukać noclegu i jak dojechać w miejsce, którego nie można pominąć zwiedzając okolicę. Zapraszamy na wycieczkę! Zagłębie Staropolskie Początki górnictwa...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 3,99 3,59 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Za kulisami u Boga. Schematyczny rozwój ducha człowieczego - ebook

    Data dostępności: 29.03.2012

    Data publikacji: 07.03.2012

    Od Autora: W obecnej książce staram się ujawnić to, co utajnione oraz przekazać podwaliny pod pewną, niewygodną dla niektórych kręgów wiedzę, która może zbulwersować ludzi wierzących w dogmaty. Niektórzy ludzie, a także zaświaty, broniąc swoich pozycji, nieświadomie uniemożliwiają poznanie pełnej prawdy. Jeszcze inni czerpią ogromne zyski z propagowania pewnych - wygodnych dla siebie - fragmentów...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,90 17,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 2
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz - ebook

    Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz - ebook

    Data dostępności: 06.05.2024

    Data publikacji: 06.05.2024

    Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.W słońcu Bora Bora
  3. 3.Sztuka uwodzenia
  4. 4.Cyrk na trzy pierścienie. Kobe, Shaq, Phil i szalone lata dynastii Lakers
  5. 5.Żona z temperamentem
  6. 6.Przyjęcie na Manhattanie
  7. 7.Miłość nas znajdzie
  8. 8.Wyjątkowo podejrzani i całkiem uroczy
  9. 9.Szach-mat
  10. 10.Jak być spoko i inne rzeczy, których nauczyło mnie dorastanie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  4. 4.Sport
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Plus Minus
  7. 7.Tygodnik Do Rzeczy
  8. 8.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  9. 9.Tygodnik Powszechny
  10. 10.Newsweek Polska